Selasa, 20 November 2012

menulis

suka tak suka tweet menjahanamkan minat untuk menulis dalam blog. dulu semua suka baca blog. lepas tu semua suka dengan facebook. lepas tu semua suka dengan twiitter. kekadang aku pikir dunia ni entah bende bende. banyak sangat hal nak kena kejar.

aku ada seorang member dalam kerja. umur dia dalam 50 lebih lebih. member ni dia punya umur baya dengan dengan mak aku. manusia yang berumur macam ni ramai jugak yang takut dengan komputer. aku kagum pulak kekadang.

bagi aku manusia yang takut dengan komputer ni ialah manusia yang terpilih oleh tuhan untuk menjauhi komputer. jarang manusia takut dgn komputer.

sebenarnya suka tak suka kalau diteliti elok elok komputer sebenarnyabanyak menjahanamkan manusia. menjahanamkan hati dan perasaan manusia, menjahanamkan nilai nilai murni dan tatasusila manusia, menjahanamkan kesopanan dan kesusilaan manusia dan menjahanamkan moral manusia.

komputer ni dalam keadaan gaza sekarang  aku pikir alat jahat yahudi. aku pikir jee la.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku dengan twitter agak tak boleh blah. malas nak baca benda cinonet-cinonet dengan `hash tag' bagai.