Isnin, 27 Februari 2012

kena faham hidup ni

cuaca gua musang ni gua rasa lain macam sungguh. gua setuju dengan dengan kata-kata dari NASA tentang dunia yang semakin tua ni. kekadang gua ingat dunia yang kita duduki sekarang ni dah tak berapa nak stabil. apabila dah tak stabil maka secara autonya dunia ini iaitu bumi akan menjadi terbalik. maknanya utara akan pergi selatan dan selatan akan pergi utara. dan proses ini menyebabkan keadaan cuaca bumi yang tak berapa nak stabil. contohnya gua musang ni. pagi ni matahari mana laa ada keluar sangat, tapi dia punya panas tu rasa macam kat gurun sahara. lu orang paham tak gua cakap apa ni?

berjauhan dengan anak-anak ni sebenarnya perasaan dia tak syok mana. sebagai individu yang bapak-bapak sekarang ni tidak dapat melihat anak membesar didepan mata merupakan satu proses kehidupan yang tak berapa true. dah ada anak mesti laa nak tengok anak membesar ye dok. kekadang gua rasa gua miss tengok anak-anak gua membesar. menjadi bapak dan mempunyai keluarga merupakan satu nikmat kehidupan. so sebab tu gua membantah sekerasnya cubaan-cubaan pihak tertentu yang cuma lari dari nilai-nilai normal kekeluarga. korang faham tak ni gua cakap apa?

2 ulasan:

MfH berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
MfH berkata...

tak faham...............ko faham?