Ahad, 16 Oktober 2011

Stadium Bola

sebenarnya gua into stadium ni sejak kecik lagi. tapi tak true mana sebab gua duduk lipis sama cameron highlands. kat sana mana ada stadium. pengalaman pertama gua lepak stadium ialah semasa satu sukan SEA tahun apa entah. masa tu gua sekolah rendah lagi. pergi pulak rombongan sekolah. sedap jugak pergi stadium merdeka masa tu.

gua serius tengok bola ni masa start kerja gomen sekitar waktu tahun 2001. masa tu gua ada sorang geng yang suka sangat tengok terengganu main. mula-mula gua pelik jugak sama mamat ni. walaupun dia cakap loghat kelantan tapi dia into team terengganu. rupanya dia orang besut. gua pun ingat besut dulu negeri kelantan yang punya.

so sejak 2001 sampai sekarang ni gua kira sokong terengganu laa. lu bayangkan gua sokong terengganu sejak zubir jadi keeper sampai laa zubir sekarang ni jadi jurulatih keeper. nampak tak power gua?

paling power gua sokong liverpool walaupun gua tak beranak kat liverpool. kiranya semua orang malaysia ni tak laa kukuh jatidiri diaorang semua. yang sokong man united tu mula-mula gua ingat kena beranak kat man united. tapi tak sebenarnya...

1 ulasan:

Hazwan berkata...

gi stediung la pahni