Sabtu, 7 Julai 2012

Neon Terbit

secara seriusnya boleh aku katakan bahawa bulan rejab dan syaaban ni merupakan bulan bulan yang mulia. paling power syaaban. sejak akhir rejab hinnga awal syaaban termasuk awal bulan april dan mei itu hari aku dengan pp berbincang tentang projek projek yang besar dengan tujuan untuk mengharumkan nama Tempoyang.

nak kata patriotik kitaorang ni tak laa patriotik sangat. tengok hari merdeka. mana turun lepak karnival lipis. tapi disebabkan rasa perasaaan kekitaaan terhadap tempoyang yang kuat maka NEON TERBIT diterbitkan secara rasminya.

projek neon terbit ni lebih kepada pengaruh DIY dan semangat punk rock dulu dulu. tapi dgn berkat teknologi dan tokey pencetakan yang ada maka secara langsung neon terbit berhasrat menerbitkan penerbitan buku yang steady, bergaya, ilmiah tu entah tak tahu ada ke tidak dan yang penting NEON TERBIT ini dari KG TEMPOYANG.

selepas MAT TIARA kami menjangkakan lebih ramai lagi penulis penulis yang pernah menulis untuk punk/hc zine dulu dulu datang untuk menulis dengan kami dengan kami. mungkin AKAB? mungkin W.WANDERER? mungkin FIDA 90's Choice? Mungkin SAHA EMBRACE? mungkin abang LIBYAMAN?

korang tunggu. bangkit dari KG TEMPOYANG!!

1 ulasan:

pepol berkata...

blh x angkat mat tiara dkt lipis je?hehehe sbb nk blk lipis x lama lagi ni,hehehe