Isnin, 2 April 2012

Gua musang - kota bharu - kuala terengganu - kuala lipis

Sejak dua menjak ni gua rasa gua dah jadi drebar lori peringkat zon timur. Seminggu sekali gua akan ke kb, kt dan lipis. Kb tu pergi kalau ada meeting, kt tu balik jumpa anak bini dan lipis tu kekadang jadi tempat tidur gua.

Dia punya letih sampai peringkat tidur tepi jalan. Tapi paling hardcore gua tgk ada drebar lori tidur bawah lori kat bukit tujuh. Tu paling power. Gua paling power tidur kat stesyen minyak. Tapi ada satu haritu gua tidur dalam perjalanan balik dari cameron tepi hutan besar. Tapi ada kedai makan kt sini.

So korang paham tak nape gua jarang update blog? Gua sibuk bukan sebab gua drebar lori...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tapi lu sibuk sebab selalu tidur, kot...

Bijen M. berkata...

Untunglah lu orang sibuk.